menu

Friday 10 January 2014

မိုက္ကယ္ဂ်က္ဆင္ျပတိုက္ ဖြင့္လွစ္မည့္ ေလဒီဂါဂါ

ေပါင္စတာလင္ (၁.၂၅)သန္း တန္ဖုိးရွိ မိုက္ကယ္၏ အသံုးအေဆာင္ ပစၥည္း အမ်ိုးမ်ိုးကို စုေဆာင္းထားေသာ အဆိုပါ ျပတိုက္ကို ကိုယ္တုိင္ဖြင့္လွစ္ရန္ ဂါဂါက စီစဥ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။

ကြယ္လြန္သူ Popဂီတ အဆိုေတာ္ႀကီး မုိက္ကယ္ဂ်က္ဆင္ကို ဂုဏ္ျပဳသည့္ ျပတိုက္တစ္ခုကို ေလဒီဂါဂါက ဖြင့္လွစ္ေပးသြားမည္ဟု သိရွိရသည္။ ေပါင္စတာလင္ (၁.၂၅)သန္း တန္ဖုိးရွိ မိုက္ကယ္၏ အသံုးအေဆာင္ ပစၥည္း အမ်ိုးမ်ိုးကို စုေဆာင္းထားေသာ အဆိုပါ ျပတိုက္ကို ကိုယ္တုိင္ဖြင့္လွစ္ရန္ ဂါဂါက စီစဥ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ သူမသည္ (၂၀၀၉)ခုႏွစ္က ကြယ္လြန္သြားသည့္ မိုက္ကယ္၏ ပစၥည္းအေတာ္မ်ားမ်ားကို ေလလံဆြဲ ဝယ္ယူထားခဲ့သည္။ (၂၀၁၂)ခုႏွစ္တြင္ ဂါဂါ ပိုင္ဆိုင္ထားသည့္ မုိက္ကယ့္ အသံုးအေဆာင္ စုစုေပါင္း (၅၅)ခုထိ ရွိေနၿပီဟု နီးစပ္သူ အခ်ို႕က ေျပာၾကားခဲ့ၾကသည္။ ယင္းတို႔အနက္ (၁၉၈၃)ခုႏွစ္က မုိက္ကယ္၏ နာမည္ေက်ာ္ Thriller သီခ်င္းတြင္ ဝတ္ဆင္ခဲ့ေသာ သားေရဂ်ာကင္လည္း အပါအဝင္ ျဖစ္သည္။

ထို႔အျပင္ မုိက္ကယ္ ဝတ္ခဲ့သည့္ Swarovski ပံုေဆာင္ခဲေလးမ်ား ကပ္ထားသည့္ လက္အိတ္ကိုလည္း ေပါင္စတာလင္ (၁၁၇၈၀၀)ထိ ေစ်းေပးကာ ဂါဂါက ဝယ္ယူခဲ့သည္။ ဂါဂါက "ဒီပစၥည္းေတြကို ကၽြန္မက ျပတိုက္တစ္ခုအျဖစ္ စုစည္းျပသသြားဖို႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ရလာတဲ့ အက်ိဳးအျမတ္ကိုေတာ့ မိုက္ကယ္ကိုယ္တုိင္ တည္ေထာင္ေပးခဲ့တဲ့ အမ်ားအက်ိဳးျပဳ ေဖာင္ေဒးရွင္း တခ်ို႕ကို လွဴဒါန္းသြားမွာပါ။ မိုက္ကယ့္ အဝတ္အထည္ေတြ၊ အသံုးအေဆာင္ေတြကို ကၽြန္မ ဝယ္ယူခဲ့တယ္ ဆိုတာက သူနဲ႔ပတ္သက္သမွ်က ကၽြန္မအတြက္ အဓိပၸါယ္ ရွိေနလုိ႔ပါပဲ။ ကၽြန္မရဲ႕ မွတ္တမ္းစံခ်ိန္ေတြ၊ ဆုတံဆိပ္ေတြစာရင္ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲေတြမွာ ကၽြန္မဝတ္ခဲ့တဲ့ ဖက္ရွင္ေတြက ကၽြန္မအတြက္ ပိုၿပီးေတာ့ အဓိပၸါယ္ ရွိပါတယ္။ ဒီလုိပဲ မိုက္ကယ္ရဲ႕ အဝတ္အစားေတြဟာ သူ႔ရဲ႕ အမွတ္ရစရာ ပံုရိပ္ေတြလို႔ ကၽြန္မ ယံုၾကည္ပါတယ္"ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ဆက္လက္၍ ဂါဂါက "ကၽြန္မအေနနဲ႔ မိုက္ကယ့္ အဝတ္အစားေတြကို ေလလံဆြဲ ဝယ္ယူခဲ့ၿပီးခ်ိန္မွာ အဲဒါေတြကို မပ်က္စီး မထိခုိက္ေအာင္ အပူခ်ိန္ကအစ သတိထား ခ်ိန္ညွိခဲ့ပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္းလည္း ထိန္းသိမ္းထားခဲ့တယ္။ ကၽြန္မ ေငြသန္းနဲ႔ခ်ီၿပီး အသံုးျပဳခဲ့တာပါ။ တကယ္ေတာ့ မုိက္ကယ့္ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ စြမ္းအင္ေတြဟာ သူ႔ရဲ႕ အဝတ္အစားေတြထဲမွာ ကိန္းေအာင္းေနတယ္လုိ႔ ကၽြန္မ ယံုၾကည္ပါတယ္။ ဒါကို ကၽြန္မက အေလးအနက္ ထိန္းသိမ္းထားဖို႔လည္း ရည္ရြယ္တယ္"ဟု ဖြင့္ဟသြားသည္။

Planet Myanmar Network

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis