menu

Thursday 31 October 2013

လေရာင္ ေၾကာက္သူ - ၂.....(ဂ်ဴး)



ပထမပိုင္းမွ အဆက္ -

". . . ဟင္ . . . ေ၀  . . . ဘာလုပ္ေနတာလဲ" တဲ့ သူ႔အသံက သိပ္အိပ္ခ်င္မူးတူးအသံ၊ ကြ်န္မ ေဒါသထြက္လြန္းလို႔  သူ႔တစ္ကိုယ္လံုး ထုႏွက္ ရိုက္ပုတ္မိတယ္ ၊ သူက ဘာမွနားမလည္တဲ့ပံုစံနဲ႔ ကြ်န္မကိုဆြဲဖယ္တယ္ေလ ။

". . . 'ေကာင္မေလး ဘယ္က်န္ခဲ႔လဲ' ဆိုေတာ့ သူကမ်က္နွာမပ်က္ဘူး၊ ကြ်န္မကို ဘာေတြလာေျပာေနပါလိမ့္ဆိုတဲ့၊ဇေ၀ဇ၀ါအၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔ၾကည့္လို႔ ၊ ဘယ္ကေကာင္မေလးလဲတဲ့၊ သူ႕အမူအရာဟာ ဟန္ေဆာင္ေနတဲ့ အမူအရာမဟုတ္ဘူး ေဒါက္တာရယ္၊ လူတစ္ေယာက္ အထူးသျဖင့္ ကိုယ္႔ေယာက်္ား ဟန္ေဆာင္ေနတာလား တကယ့္မ်က္နွာလားဆိုတာ ကြ်န္မသိပါတယ္၊ဒီေလာက္ေတာ့ကြ်န္မသိပါတယ္၊ဒါနဲ႔သူ႔ကို ဘယ္သြားေနတာလဲလို႕ အသံမာမာနဲ႔ပဲ ေမးမိတယ္ ၊ သူက သူ႔ဟာသူ လမ္းထေလ်ွာက္မိတာကိုအမွတ္မရဘူးနဲ႔တူတယ္ ၊ အိမ္သာသြားတာျဖစ္လိမ္႔မယ္တဲ့ ၊ သူေကာင္းေကာင္းမမွတ္မိဘူးတဲ႔ ၊သူတကယ္နိုးသြားတဲ႔အခါ ကြ်န္မက သူ႔ေဘးမွာရပ္ျပီး ငိုေနျပီတဲ့ ၊ ျဖစ္နိုင္ပါ့မလား ေဒါက္တာရယ္၊ လူတစ္ေယာက္ဟာ အိပ္ရာက နိုးလို႔လမ္းထေလ်ွာက္တာေတာင္ သ႔ူဟာသူ မသိဘူးဆိုတာျဖစ္နိုင္ပါ့မလား၊ အိမ္မက္မက္ရင္း လမ္းထေလ်ွာက္တတ္တဲ့လူတို႕ဘာတို႕ ကြ်န္မၾကားဖူးပါတယ္"

"ညီမ၀မ္းကြဲ တစ္ေယာက္ေတာင္ အဲဒီအက်င့္ရွိေသးတယ္၊ သူကေတာ့ အိပ္ရာေပၚက လိမ္က်တတ္တယ္၊ အခန္းထဲကထြက္သြားတတ္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ အိမ္ေထာင္ပရိေဘာဂ တစ္ခုခု ဒါမွမဟုတ္ နရံ တစ္ခုခုနဲ႔ တိုက္မိၿပီးႏိုးသြားတတ္တယ္၊ ငါးမိနစ္ေတာင္ မၾကာဘူးႏိုးလာတတ္တာပဲ၊ သူ႔အိပ္ရာ သူျပန္ေရာက္တတ္တာပဲ၊ကၽြန္မေယာက္်ားအျဖစ္က ဒါမ်ိဳးမွမဟုတ္ဘဲ ေနာက္ၿပီး အိမ္ေထာင္သက္ ဒီေလာက္ၾကာခဲ့ၿပီပဲ၊သူသာ အဲဒီအက်င့္ရွိရင္ ကၽြန္မက အသိဆံုးလူျဖစ္မွာေပါ့ ။  "


"…..ကၽြန္မမွာ လက္ခံရအခက္၊ လက္မခံရ အခက္နဲ႔၊ မနက္လင္းလို႔ ညက ျပသာနာကို ေမးၾကည့္ေတာ့ သူဘာမွမမွတ္မိဘူးတဲ့ ၊ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မ ညညမွာ တစ္ေရးမႏိုးမွာ ေၾကာက္လို႔ သတိထားအိပ္လာရေတာ့အိပ္ေရးေတြ ပ်က္လို႔၊ သူက အိပ္ရာေဘးမွာ ရွိတတ္ျပန္ေရာ ၊ ကၽြန္မ ခဏခဏ ထစမ္းၾကည့္လြန္းလို႔၊သူႏိုးလာရင္ ကၽြန္မကို ေငါက္တတ္ေသးတယ္၊ ကၽြန္မရဲ႕သံသယေတြက သူ႕ကို တစ္ေန႔တစ္ျခား ေစာ္ကားေနတာတဲ့၊ကၽြန္မတို႔ ခဏခဏ ရန္ျဖစ္ရတယ္၊ အထူးသျဖင့္ သူေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားတတ္တဲ့ ညေတြမွာေပါ့၊ ၊ေလးငါးဆယ္ရက္ေလာက္ မေပ်ာက္ဘဲရွိခ်င္ ရွိတတ္တယ္၊ ေပ်ာက္တဲ့ညက်ျပန္ေတာ့ ေပ်ာက္မွန္း ကၽြန္မသိလို႔လိုက္ရွာဖို႔ ဟန္ျပင္ျခံထဲဆင္း ေတာ့မယ္ဆိုရင္ သူျပန္ေရာက္လာတတ္တယ္၊ ေနာက္ပိုင္းေတြမွာေတာ့သတိထားမိတာ တစ္ခုရွိတယ္ ေဒါက္တာရဲ႕၊ သူက လသာတဲ့ညေတြဆို ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားတတ္တာကိုး၊သမန္းက်ားတို႔ ဘာတို႔ ယံုတမ္းစကားေတြလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနမလားလို႔ ကၽြန္မပူပင္လြန္းလို႔ အေမနဲ႔တိုင္ပင္ၾကည့္ေတာ့ အေမက အဲဒါမ်ိဳး တကယ္မရွိပါဘူးတဲ့၊ မစိုးရိမ္ပါနဲ႔တဲ့။

"…. ကၽြန္မမွာ စက္ထဲက အလုပ္သမကေလးေတြကို အကဲခတ္ရပါမ်ားလို႔ သူတို႔ကေရာ၊ ကၽြန္မေယာက္်ားကပါမၾကည္မလင္ျဖစ္လာတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဘာျပသာနာမွ မေပၚလာဘူး၊ ဥပမာ တစ္ေယာက္ေယာက္ ထြက္သြားတာတို႔၊ကိုယ္၀န္ပ်က္က်တာတို႔၊ ကၽြန္မကလဲ ဒီေလာက္ပဲ အကဲခတ္တတ္တာကိုး၊ ေနာက္ေတာ့ စက္ရွံက အလုပ္သမကေလးေတြကိုလစာႀကိဳထုတ္ေပးၿပီး အလုပ္ျဖဳတ္ပစ္လိုက္တယ္၊ သူတို႔နဲ႔ ကၽြန္မေယာက္်ား နီးစပ္ေနမွာကိုကၽြန္မေၾကာက္တယ္ေလ၊ ေနာက္ျပီး ျခံ၀င္းတံခါးေသာ့ကို အခန္းနံရံမွာ မခ်ိတ္ထားေတာ့ပဲ ကၽြန္မညတိုင္း၀ွက္ထားေတာ့တယ္ ၊ ၀ွက္ထားတဲ့ေနရာကလည္း တစ္ေနရာနဲ႔တစ္ေနရာ မတူေအာင္ ထားရတာေပါ့၊ အဲဒီေလာက္ေတာ့ ကၽြန္မလည္း ဥာဏ္သြားပါေသးတယ္။"

"ဒီလိုနဲ႔ ေနာက္တစ္နွစ္ေလာက္ သံသယျဖစ္လိုက္ မျဖစ္လိုက္နဲ႔ အေျခအေနမပ်က္ အမူအရာမပ်က္ရွိခဲ႔ရာက ကၽြန္မမွာ ကိုယ္၀န္ရွိလာတယ္ ၊ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုး ေတာ္ေတာ္ၾကည္နူးခဲ့ရတယ္၊ ကိုယ္၀န္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ သူကၽြန္မကို ေတာ္ေတာ္ေလးဂရုစိုက္ခဲ့တာကို ကၽြန္မ ၀န္ခံရမွာပဲ၊ ကၽြန္မ မပင္ပန္းေအာင္ ကၽြန္မအလုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားကို သူကူေပးခဲ့တယ္ ၊ ဒါ့အျပင္ ကၽြန္မတို႔နဲ႔ေဆြမ်ိဳးနီးစပ္ မကင္းတဲ႔ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ကူေဖာ္ေလာင္ဖက္ေခၚဖို႔ အၾကံေပးတယ္ ၊ ကၽြန္မတို႔အမ်ိဳးေတြ အနီးအနားရြာမွာ ရွိတယ္ေလ၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မ ကေလးမေလးတစ္ေယာက္ကို ေခၚလိုက္တယ္၊ရုပ္ကေတာ့ မလွဘူး ၊ ကၽြန္မက ရုပ္လွတဲ့ မိန္းကေလးငယ္ငယ္တစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မတို႔အိမ္မွာမထားရဲဘူးေလ ၊ ဒါေပမယ့္ ဒီကိစၥမ်ိဳးက ရုပ္လွတာမလွတာနဲ႔ မဆိုင္ဘူးဆိုတာ ေနာက္မွသိရတယ္"

"ကၽြန္မမွာရွိသမ်ွ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ အားလံုး ပ်က္စီးကုန္တဲ့ ညကို ကၽြန္မေကာင္းေကာင္းမွတ္မိေနပါတယ္ေဒါက္တာရယ္ ၊ အဲဒီရက္က ကၽြန္မမီးမဖြားမီ ငါးရက္အလိုမွာပဲ ၊ အဲဒီညက လျပည့္ည ၊ ကၽြန္မနိုးလာတဲ့အခါကၽြန္မတို႔ အခန္းထဲမွာ ကၽြန္မေယာက်္ားမရွိဘူး ၊ ကၽြန္မရဲ့ ကိုယ္၀န္ကို ဖိမိမွာစိုးလို႔ဆိုျပီးသူခြဲအိပ္တာ ၾကာျပီေလ ၊ နိုးလာေတာ့ အခန္းထဲကို တစ္ပိုင္းတစ္စ က်ေနတဲ့ လေရာင္ကို သတိထားမိတယ္  ၊ ေတာ္ေတာ္ကို ေတာက္ပတဲ့လေရာင္ပဲ ၊လေရာင္ကို ျမင္လိုက္ရတဲ့အခါကၽြန္မျဗဳန္းခနဲ စိုးရိမ္ေသာကနဲ႔ ပူပန္သြားတယ္ ၊ စိတ္ထဲမွာ ထင့္ခနဲေလးသြားတယ္ ၊ အဲဒီလိုတစ္ခါမွ မခံစားရဖူးဘူး ၊ တစ္ခုခုကို ၾကိဳသိေနတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးပါပဲ ၊ ဘယ္လိုေျပာရမွာလဲ… အေဖ မမာေနတုန္းက အေဖေသခါနီး သံုးေလးရက္အလိုမွာ ၾကိဳသိေနတဲ့ ေႀကကြဲမႈမ်ိဳးနဲ႔တူတယ္ေဒါက္တာ ၊ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ကို စိတ္ေတြ ထိုင္းမႈိင္းသြားတာပါ ၊ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မအခန္းတစ္ခုခ်င္းလိုက္ရွာမိတယ္ ၊ မေတ႔ြနိုင္ဘူးဆိုတာလဲ သိေနပါတယ္ ၊ တကယ္လဲ မေတြ႔ပါဘူး ၊  ေကာင္မေလးအခန္းၾကည့္ေတာ့လဲ ေကာင္မေလးကို မေတြရဘူး၊ ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္မျခံထဲကို ဆင္းလာခဲ့ေတာ့တယ္၊
အေမနိုးသြားမွာစိုးလို႔တံခါးဖြင့္တာ ပိတ္တာ ေျခလွမ္းလွမ္းတာ အားလံုး သာသာေလးပဲ လုပ္ခဲ့တယ္ ၊ ထူးဆန္းတာအဲဒီအခ်ိန္မွာ ေဒါသမရွိဘူး  ၊ မျမင္အပ္တဲ့ အရာတစ္ခုကိုျမင္ရမွာ စိုးရိမ္ေနတဲ့ ခံစားမူပဲရွိတယ္ ။

". . . ဂ်ံဳစက္ကို ေကြ႔ပတ္ျပီး ျခံေထာင့္ကို ေလ်ွာက္သြားလိုက္တဲ့ အခါမွာေတာ့ ကာလေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ရွိခဲ့တဲ့သံသယတစ္ခုဟာ တကယ္ျဖစ္ေနတာ ေတြ႔လိုက္ရေတာ့တာပါပဲ ၊ ျမတ္ေလးပန္းရံုမွာ ပန္းေတြမွ ေဖြးေဖြးလႈပ္ေနတာပဲ၊ ပန္းရံုေဘးက ကုန္းျမင့္ကေလးမွာေတာ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္နဲ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ ၊ ဘယ္သူေတြလဲဆိုတာကၽြန္မခ်က္ခ်င္းသိလိုက္တယ္ ၊ အရင္တစ္ခါတုန္းက ေသာင္စပ္မွာလို အကြာအေ၀းမ်ိဳးမဟုတ္ပဲေဒါက္တာရဲ႕ ၊ သိပ္ကိုနီးတဲ့အကြာအေ၀းေလးပဲ ၊ သူတို႔ ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွာ ျဖာက်ေနတဲ႔ လေရာင္ေၾကာင့္အားလံုးကိုထင္ထင္ရွားရွားၾကီးျမင္ေနရပါတယ္ ၊ ထူးဆန္းလိုက္တာ ကၽြန္မမွာ ေဒါသမရွိဘူး၊သူတို႔လႈပ္ရွားမႈေတြကို အနီးကပ္ ရုပ္၇ွင္ျပကြက္လိုပဲ ေငးေမာၾကည့္ျပီး ရပ္ၾကည့္ေနမိတယ္၊ ကၽြန္မေယာက်္ားရဲ႔ ကိုယ္ခႏၶာကို အဲဒီတခါေလာက္ ဘယ္တုန္းကမွ ထင္ထင္ရွားရွား ကြဲကြဲျပားျပားမျမင္ဖူးပါဘူး ၊ ေနာက္ျပီး သူ႔မ်က္ႏွာ ၊ ကၽြန္မ တစ္ခါမွ ဂရုစိုက္မၾကည့္ဘူးတဲ့ အဲဒီမ်က္ႏွာထားကိုကၽြန္မရြံမုန္းလိုက္တာ ၊ သူတို႔ ကၽြန္မကို မျမင္ဘူး ၊ ကၽြန္မကေတာ့ သူတို႕ကိုသာမက သူတို႔အနီးအနားမွာေမွာက္က်ေနတဲ့ ပန္းခူးတဲ့ ပလတ္စတစ္ဆန္ခါ အနီေရာင္ေလးကိုေတာင္ ျမင္ရပါေသးတယ္ ၊ ေကာင္မေလးပုခံုးေအာက္မွာပိျပားေနတဲ့ ပန္းပြင့္အစုေလးကိုေတာင္ ျမင္ရပါေသးတယ္ ၊ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ေရာဂါတစ္ခု ကင္းစင္သြားသလိုဟာခနဲ ေပါ့ပါးသြားတယ္ ၊ တစ္ခ်ိ္န္တည္းမွာပဲ အလြန္ရြံရွာစရာေကာင္းတဲ့ ေလာက္ေကာင္ေတြကိုျမင္ရသလို၊ ေခြးအန္တာ ေၾကာင္အန္တာကို ေစာင့္ၾကည့္ေနရသလို သန္ေကာင္ေတြ ရြစိရြစိ ျဖစ္ေနတာကိုျမင္ရသလို ေအာ္ဂလီဆန္လာတယ္ ၊ ဒါနဲ႔ပဲ အိမ္ဘက္ကို ျပန္လွည့္ခဲ့မိေတာ့တယ္ ၊

"  … အဲဒီညက စျပီး ကၽြန္မေယာက်္ားကို ကၽြန္မစကားမေျပာေတာ့ဘူး၊ ဘယ္သူ႔ကုိမွ စကားမေျပာေတာ့ဘူး၊ ဒါေပမဲ့ အခန္းျပတင္းေပါက္ေတြကိုေတာ့ တူနဲ႕ထုခြဲျပီးရိုက္ခြဲျပစ္လိုက္တယ္ ၊ မွန္ေတြ အစိတ္စိတ္ အျမႊာျမႊာ ေၾကကြဲသြားသည္အထိ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ခြဲလိုက္တယ္ ၊ ကၽြန္မေယာက်္ားက အလြန္အျပစ္ကင္းတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ကၽြန္မကို ဆြဲဖက္ျပီးႏွစ္သိမ့္တယ္ ၊ ဆရာ၀န္ကို အိမ္ပင့္ျပီး ကၽြန္မရုတ္တရက္ စိတ္ေဖာက္ျပန္သြားတဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ေဆးကုေပးတယ္၊ ကၽြန္မကို အရူးတစ္ေယာက္လို အနားမွာ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ေစာင့္ေနခဲ့တယ္ေလ၊ ဘယ္ေလာက္မ်ားရယ္စရာေကာင္းလိုက္သလဲေနာ္ ေဒါက္တာ ၊ ကၽြန္မရူးသလား သူရူးသလား အသိသာၾကီးပါ၊ ကၽြန္မ စကားတစ္ခြန္းမွ မဟဘဲ ကိုယ္၀န္ၾကီးနဲ႔ပဲ ျပတင္းေပါက္ကို သစ္သားခ်ပ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္တိုင္ျပန္ရိုက္ဖို႔ ၾကိဳးစားတယ္ ၊ အေမကကမန္းကတန္း ကၽြန္မကို ေခ်ာ့ေမာ့ျပီး ေမးတယ္၊
"ဒီပ်ဥ္ခ်ပ္ေတြနဲ႔ျပန္ကာခ်င္သလား သမီး" တဲ့ ၊ ကၽြန္မက သေဘာတူတဲ့ အမူအရာေတြ႔သြားေတာ့အေမကိုယ္တိုင္လက္သမားဆရာေခၚ ခ်က္ခ်င္းျပင္ေတာ့တာပဲ ၊ ျပတင္းေပါက္မွာ ဘာလေရာင္ ဘာအလင္းေရာင္မွျဖတ္သန္းလို႔ မရေအာင္ ပိတ္ဆီးေနတာကို ၾကည့္ျပီးမွ ကၽၽြန္မစိတ္ခ်မ္းသာသြာတယ္ ၊ ေနာက္ညလဲလသာခ်င္သာမွာေပါ့ ၊ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မမသိဘူး ၊ လေရာင္ကို ကၽြန္မမျမင္ရဘူးေလ ၊ ဒီေယာက်္ားအေၾကာင္းအေမနဲ႔ရပ္ကြက္လူၾကီးေတြကို သက္ေသျပျပီး ကၽြန္မကြာရွင္းမယ္လို႕ စိတ္ကူးေပမယ့္ အေကာင္အထည္ မေဖာ္လိုက္ရဘူး၊ ကၽြန္မမီးဖြားဖို႔ ေ၀ဒနာကို စျပီး ခံစားလိုက္ရလို႕ေပါ့ ၊ ကၽြန္မအိမ္မွာပဲ မီးဖြားဖို႔ကိုနဂိုက စီစဥ္တယ္ ၊ ဒါေပမယ့္ ကေလးက အျပင္ကို ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အျပင္ကို ေရာက္မလာဘူး ၊ ကၽြန္မမွာရွိသမ်ွအင္အားေတြလဲ ကုန္ဆံုးခဲ့တာ ၾကာပါျပီ

၊ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သတိလစ္လုနီးပါး အေျခအေနအထိေရာက္သြားတယ္ ၊ ကၽြန္မေဆးရံုကို ဘယ္လိုေရာက္လာသလဲ မသိပါဘူး ၊ ကၽြန္မ ဘာဒုကၡေ၀ဒနာ ၾကံဳခဲ့တယ္ဆိုတာလဲကၽြန္မမသိေတာ့ပါဘူး ၊ ကၽြန္မအာရံုထဲမွာ ေပၚေနတာ တစ္ခုတည္းပဲရွိတယ္ ၊ လေရာင္ေအာက္ ျမတ္ေလးပန္းပြင့္ေတြနဲ႔ကုန္းျမင့္ေပၚက လူနွစ္ေယာက္ေပါ့ ။
"… ကၽြန္မသမီးေလးဟာ အသက္မပါလာဘူး ေဒါက္တာ၊ သမီးမ်က္ႏွာကို ျဖတ္ခနဲ ကၽြန္မျမင္လိုက္ရပါတယ္၊ သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ကေလးပဲ သမီးကို ကၽြန္မကိုင္ၾကည့္ပါရေစဆိုတာေတာင္ ဆရာမေတြက ခြင့္မေပးဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မသိပါတယ္ ၊ သမီးရဲ႕ ပါးျပင္ကေလးေတြ ျပာႏွမ္းေနေပမယ့္ ပန္းပြင့္ခ်ပ္ကေလးေတြလိုနူးညံ့ေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မသိပါတယ္။"
"…သမီးကေလးဟာ ကၽြန္မ ရင္ခြင္ထဲကို ေရာက္ဖို႔ၾကိဳးစားလ်က္သားနဲ႔ မရာက္လိုက္ရရွာဘူးလို႔ကၽြန္မ၀မ္းနည္းေနတယ္ ၊ ကၽြန္မရဲ႔ ေၾကကြဲမႈေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မဟာ ကိုယ္ကိုတိုင္ကိုေတာင္ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့တယ္ ၊ ကၽြန္မထမင္းစားျပီးျပီလား ၊အိပ္ျပီးျပီလားဆိုတာ ဘာမွမသိဘူး ၊ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာေအာင္ ကၽြန္မကိုကၽြန္မ ေမ့ေနမိတယ္ဆိုတာလည္း ကၽြန္မမသိပါဘူး ေဒါက္တာရယ္ ၊ပထမဆံုးအၾကိမ္ ကၽြန္မေရခ်ိဳးခြင့္ရတဲ့ေန႔ ျခံထဲဆင္းလမ္းေလ်ွာက္ခြင့္ရတဲ့ေန႔မွာပဲ  သစ္ပင္က ပိုးေတြကို သတ္တဲ့ ပိုးသတ္ေဆးဘူး တစ္ဘူးေတြ႔တာနဲ႔အကုန္ေသာက္ပစ္လိုက္မိတာပါဘဲ ၊ ကၽြန္မဘာျဖစ္လို႔ ေသခ်င္တာလဲ ေဒါက္တာသိသြားျပီလား၊ ေဒါက္တာ  သိရင္ျပန္ေျပာပါဦး ၊ ကၽြန္မဘာျဖစ္လို႔ ေသခ်င္ခဲ့တာလဲ၊ သမီးေၾကာင့္လား ၊ ကၽြန္မေယာက်္ားေၾကာင့္လား"

အမ်ိဳးသမီးသည္မနားမေန တတြတ္တြတ္ ေျပာေနရာမွ ကၽြန္မကို ဖ်တ္ခနဲ ေမာ့ၾကည့္ကာ ေမးခြန္းေမးလိုက္၏ ။ ရုတ္တရက္ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိေသာၾကာင့္ အနည္းငယ္ျပံဳး၍ ႏွစ္သိမ့္လိုက္မိပါသည္ ။
"  ေသတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မတို႔ အလုပ္မဟုတ္ဘူး၊ သဘာ၀ရဲ႕အလုပ္ပဲ၊ေနာက္ၿပီး ေသသြားလို႔ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အစ္မ မႏိုင္ႏိုင္ဘူး၊ အစ္မအသက္ရွင္ေနမွ ႏိုင္မွာ၊ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားႏိုင္မွာ "
ကၽြန္မတတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္အားေပးလိုက္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးက ေတာက္ပေသာ မ်က္လံုုးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကို ၾကည့္က ေခါင္းညိတ္လိုက္၏။အမ်ိဳးသမီး၏ မ်က္လံုးမ်ားမွာ စိတ္ေဖာက္ျပန္သူ၏ မ်က္လံုးမဟုတ္တာ ေသခ်ာပါသည္။
"ကၽြန္မ ေဆးရံွးေပၚမွာ သတိရရခ်င္း ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ဘာျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရင္သိလိုက္ခ်င္း ပထမဦးဆံုး ခံစားခ်က္ကေတာ့ အတိုင္းအဆမရွိ ၀မ္းသာသြားတဲ့ ခံစားခ်က္ပါပဲ၊ကၽြန္မမေသဘူးလို႔ သိလိုက္ရတဲ့အခါ ကၽြန္မ ေဆးရုံကဆရာ၀န္ေတြအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္သြားတယ္၊ေနာက္ ကၽြန္မကို ေဆးရံုပို႔ေပးတဲ့ အေမ့ကိုေရာေပါ့၊ ကၽြန္မေသလို႔မွ မျဖစ္ဘဲ ေဒါက္တာရယ္၊  ကၽြန္မေယာက္်ားနဲ႔ ကၽြန္မ မကြာရွင္းရေသးသမွ် ကၽြန္မေသလို႔မျဖစ္ေသးဘူး၊ ကၽြန္မရဲ႕ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာေပၚမွာ သူဆက္လက္ခံစားေနမွာကို ကၽြန္မ မျမင္ႏိုင္ဘူး၊ဒီအေၾကာင္းကို ဘာျဖစ္လို႔ ကၽြန္မ မေတြးမိခဲ့သလဲ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္တံုးတဲ့ မိန္းမပဲ၊ ကၽြန္မနားမွာသမီးမရွိေပမယ့္ အေမရွိတယ္ေလ၊ ေတာ္ၿပီေပါ့….. ဘာမ်ားလိုဦးမွာလဲ။ "

"  ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မအာရံုထဲမွာ အၿမဲလႊမ္းမိုးေနတဲ့ ျမင္ကြင္းတစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္ ေဒါက္တာ၊ အဲဒီျမင္ကြင္း ေပ်ာက္သြားေအာင္ ကၽြန္မကို ကုေပးပါ၊ လေရာင္ေအာက္ကျပာလဲ့ေနတဲ့ ကုန္းျမင့္လြင္ျပင္ေလးေပၚက ပူးကပ္ေနတဲ့ ကိုယ္ခႏၶာနွစ္ခုကို ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွမေဖ်ာက္ႏိုင္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္၊ အဲဒီလေရာင္ေအာက္က ကၽြန္မျမင္လိုက္ရတဲ့ ကၽြန္မေယာက္်ားရဲ႕မ်က္ႏွာဟန္ပန္ကို ကၽြန္မ အၿမဲသတိရေနတယ္၊ မသတီစရာ တစ္ခုခုကို ေအာ္ဂလီဆန္ဆန္ သတိရေနတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳးပါ၊ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ အဲဒီ ကိုယ္ခႏၶာႏွစ္ခုတည္းက တစ္ခုဟာ ကၽြန္မျဖစ္ျဖစ္သြားတယ္၊အဲဒီအခါမွာ ကၽြန္မသိပ္မွန္းတာပဲ ေဒါက္တာ၊ ကၽြန္မ မွားခဲ့တယ္၊ သိပ္ကိုမွားခဲ့တယ္အဲဒီညကျမတ္ေလးပန္း သြားခူးခဲ့မိတာကိုက ကၽြန္မ အမွားပါ၊ အဲဒီတုန္းကသာ ကၽြန္မ ပန္းမခူးမိခဲ့ရင္ဒီလို အျဖစ္အပ်က္ေတြ ဆက္တိုက္ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ေနာက္ျပီး ကၽြန္မ ပန္းခူးတဲ့ညမွာလသာမေနခဲ့ရင္လဲ ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ ကၽြန္မထင္တယ္။"
"အခုေတာ့ ကၽြန္မ လေရာင္ကိုလဲ မျမင္ခ်င္ပါဘူး၊ လေရာင္ကို ကၽြန္မ ၾကာၾကာျမင္ရရင္ ရူးမွာပဲ၊ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဒီကိစၥမွာ လေရာင္က တရားခံ ျဖစ္ေနလို႔ပဲ "

အမ်ိဳးသမီး၏မ်က္ႏွာကို ကၽြန္မေငးေမာၾကည့္မိသည္။ ကၽြန္မေခါင္းယမ္းလိုက္ခ်င္သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မၿငိမ္သက္စြာေနခဲ့ပါသည္။
လူတစ္ေယာက္၏ေဖာက္ျပန္မႈသည္ လေရာင္ႏွင့္ မည္သို႔မွ် မသက္ဆိုင္ေၾကာင္း ကၽြန္မသိလာလိမ့္မည္။ သို႕ေသာ္ထိုကဲ့သို႔ သိခြင့္ရသြားမွာကိုလည္း ကၽြန္မစိုးရိမ္မိပါသည္။

"တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ေဒါက္တာေရ၊ ေဒါက္တာတို႔ ေဆးကုေပးရမွာက ကၽြန္မ မဟုတ္ဘူး၊ လသာတဲ့ညတိုင္းေဖာက္ျပန္တတ္တဲ့ ကၽြန္မေယာက္်ားကိုသာ ေဆးကုေပးရမွာပါ။ ေဒါက္တာတို႔ ကုေပးလို႔ရမယ္ မဟုတ္ဘူးလား"
သူမမ်က္၀န္းမ်ားၿငိမ္သက္ေနပါသည္ ။ ရူးသြပ္မႈမ်ိဳး မေတြ႕ရပါ။ သူမ တကယ္ပင္ အႀကံဥာဏ္ေတာင္းေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။သူမ၏ေယာက်္ားကို သူမ မုန္းတီးစက္ဆုတ္သည္ဆိုျခင္းမွာ တကယ္မွ ဟုတ္ရဲ႕လားဟု ကၽြန္မသံသယျဖစ္မိသည္။သို႔ေသာ္ထိုသံသယ မွန္မမွန္ကိုေတာ့ ကၽြန္မသိခြင့္မရလိုက္ပါ။ သူမကို ကၽြန္မေနာက္ တစ္ႀကိမ္ျပန္မေတြ႕ရေတာ့ေသာေၾကာင႔္ျဖစ္သည္။

ထိုေန႔ညက ေဆးရံုအထြက္တြင္ သူမအားၾကင္နာစြာေဖးမေခၚေဆာင္သြားေသာ သူမ၏ခင္ပြန္းကိုသူမၾကည့္လိုက္ေသာ မ်က္လံုးမ်ားကိုေတာ့ ကၽြန္မမၾကာခဏ သတိရေနမိသည္။ ထိုမ်က္လံုးမ်ားသည္ေလွာင္အိမ္တစ္ခုကိုၾကည့္ေသာ သားေကာင္၏ မ်က္လံုးမ်ိဳးျဖစ္သည္။

Typing Credit & Special Thanks to Aye Myint Mo
Copy From Ju Facebook Page

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis