menu

Wednesday 11 April 2012

ဦးခင္ညြန္႔ႏွင့္ Bangkok Post အင္တာဗ်ဴး အဓိအခ်က္ႏွစ္ခ်က္ ၿငင္းဆို


ယေန႔ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ ဦးခင္ညြန္႔ႏွင့္ Bangkok Post အင္တာဗ်ဴး မမွန္ကန္ေၾကာင္း ရွင္းလင္းရာတြင္ ဗိုလ္မွဴးေဟာင္း ဦး၀င္းေမာင္ေမာင္က က်ယ္က်ယ္ၿပန္႔ၿပန္႔ ၿဖစ္ေနေသာ သတင္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး အဓိကအခ်က္ႏွစ္ခ်က္ ၿငင္းဆိုလုိေၾကာင္းၿဖင့္ေၿပာဆိုသည္။
၎၏ ေၿပာဆိုခ်က္တြင္ `ၿပီးခဲ့တဲ့ ဧၿပီ ၈ ရက္ေန႔က Bangkok Post ရဲ႕ Cover Story တစ္ခုပါခဲ့တဲ့တာေလး ရွိပါတယ္။ ဒီဟာေလးကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူၾကီးမင္းမ်ားမွ တစ္ဆင့္ေပါ့မီဒီယာေတြကို သတင္းအမွန္ေလး ၿပန္ၿပီး သိသြားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရွင္းလင္းတင္ၿပခ်င္တာၿဖစ္ပါတယ္။ ဒီအထဲမွာေတာ႔ အဓိကအခ်က္ႏွစ္ခ်က္ ၿငင္းဆို ခ်င္ပါတယ္။
ပထမတစ္ခ်က္ကေတာ့ Bangkok Post သတင္းေထာက္နဲ႔ ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ကေန ၿပန္လည္လြတ္ေၿမာက္ လာတဲ႔ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ေဟာင္း ဦးခင္ညႊန္႔နဲ႔ ေတြ႔ဆံုၿခင္း ရွိမရွိဆိုတဲ့အပိုင္းပါ။ ဦးခင္ညြန္႔အေနနဲ႔ ဇန္လ၀ါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔က စၿပီးေတာ့မွ ေနအိမ္ အက်ယ္ခ်ဳပ္ကေနလြတ္ေၿမာက္ခဲ့ပါတယ္။ လြတ္ေၿမာက္တဲ့အခ်ိန္က စၿပီးေတာ့မွ ပဲ ဒီမွာရွိေနတဲ့ စာနယ္ဇင္းဆရာမ်ားလည္း အမ်ားစုပါ၀င္မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သူ႕ေနအိမ္မွာသြားၿပီ မီဒီယာေတြ႔ဆံု ပြဲေလးတစ္ခု လုပ္ခဲ့ပါတယ္။

လုပ္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ဖုိ႔ရည္ရြယ္ခ်က္မရွိဘူး။ ၿပည္တြင္းမီဒီယာေတြကေနတစ္ဆင့္ ေၿပာသင့္ေၿပာထုိက္ တဲ့ဟာေလးေတြ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ အက်ိဳးၿဖစ္ေစမယ့္ဟာေလးေတြ တင္ၿပခ်င္တဲ့ဟာေလးေတြရွိရင္ ေၿပာခ်င္ တယ္ဆိုၿပီးေတာ့မွ ေၿပာသြားပါတယ္။ အဲဒီမူအတိုင္းပဲ ဦးခင္ညႊန္႔အေနနဲ႔ ၿပည္ပမီဒီယာနဲ႔လံုး၀ေတြ႔ဆံုခဲ့ၿခင္း မရွိဘူးဆိုတာေတာ့ ပထမအခ်က္အေနနဲ႔ တင္ၿပခ်င္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ Bangkok Post မွာပါတဲ့ ဦးခင္ညြန္႔ နဲ႔ေတြဆံုခဲ့တယ္ဆိုတာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ။ တစ္ဆက္တည္းမွာပဲ လႊင့္ခဲ့တဲ့သတင္းေတြမွာ ၿပည္ပမွာ ေရာက္ေန တဲ့ လူပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္နဲ႔ဆက္သြယ္ၿပီးေတာ့မွ ဘီဘီစီက လႊင့္ထုတ္သြားတာေတြ၊ ၿပည္ပအသံလႊင့္ဌာနေတြ နဲ႔ တကယ္တန္း ဆက္စပ္မႈမရွိခဲ့ပါဘူး။ အဲဒီမွာ သတင္းေတြက ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ေဟာင္းဦးခင္ညြန္႔နဲ႔ ေတြ႔ဆံုတဲ့သေဘာ မ်ိဳးေရးထားတာေတြ႔ရပါတယ္။ ဒါဟာ တကယ္တန္းက်ေတာ့ ဘာမွ ေတြ႔ဆံုမႈမရွိပါဘူး။ ဧၿပီ တစ္ရက္ေန႔ဟာ ၾကားၿဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲ မဲေပးတဲ့ေန႔ပဲၿဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္သတင္းဌာနနဲ႔မွေတြ႔ဆံုမႈမရွိခဲ့ဘူးဆိုတာကို ၿငင္းဆို ခ်င္ပါတယ္။´ ဟုထည္႔သြင္းေၿပာဆိုသည္။

ဒုတိယအခ်က္အေနၿဖင္႔ ေၿပာဆိုရာတြင္ `ဒုတိယအခ်က္ကေတာ့ ဒီပဲယင္းအေရးအခင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့မွ ေၿပာသြားတဲ့ကိစၥေလးေပါ့။ ဒါေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း ေတြ႔ဆံုတဲ့ပြဲမွာ ကံအားေလွ်ာ္စြာေပါ့ေလ။ ဒီပဲယင္းကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေၿပာဆိုသြားၿခင္း မရွိဘူးဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာအေထာက္အထား အခုိင္အမာရွိပါတယ္။ ဒီပဲယင္းအေရးကိစၥ နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့မွ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ဒီပဲယင္း ကိစၥမွာ ၿဖစ္ခဲ့တဲ့ ကိစၥကို ဒီေတြ႔ဆံုပြဲမွာ ေၿပာဆိုၿခင္း လံုး၀မရွိခဲ့ဘူးဆိုတာေလး စာနယ္ဇင္းဆရာမ်ားကို အသိေပးတင္ၿပလုိပါတယ္ခင္ဗ်။ ဒီၿဖစ္စဥ္ေလးေတြကေတာ့ ေနာက္ေၾကာင္းေလးေတြေတာ့ နည္းနည္းေလးလွန္မွလည္း အဆင္ေၿပမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘယ္လုိဘယ္လုိ ေတြ႔ဆံုခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာေလး။ ဒါေလးလည္းကၽြန္ေတာ္ ဆက္ႏြယ္ၿပီးေတာ့ လူၾကီးမင္းမ်ားကိုလည္း တင္ၿပခ်င္ ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တပ္မေတာ္ကေန အနားယူၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ ၀ါသနာပါတဲ့မီဒီယာလုပ္ငန္းကို လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ဂ်ာနယ္ေလးတစ္ေစာင္ ကၽြန္ေတာ္ဦးစီးၿပီး ထုတ္ေနတယ္။ မီဒီယာမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ၿမန္မာ့အသံမွာ လုပ္ခဲ့တယ္ဆိုေတာ့ မီဒီယာထဲမွာ ထဲထဲ၀င္၀င္ေလးေတြရွိေနတယ္။ မီဒီယာကို ကၽြန္ေတာ္ တပ္မေတာ္သား ဘ၀မွာကတည္းက ၀ါသနာပါခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ မီဒီယာထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆက္ၿပီး လုပ္ေနၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။ တစ္ဖက္ကလည္း မိသားစုရဲ႕ စား၀တ္ေနေရး လုပ္ငန္းတစ္ခု မၿဖစ္မေနလုပ္ရမယ့္အေနအထား ရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ကုမၸဏီတစ္ခုမွာ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နယ္ခဏခဏ သြားရပါတယ္။ အဘဦးခင္ညြန္႔တုိ႔ၿပန္လြတ္လာတဲ့ ဇန္န၀ါရီ ၁၃ ရက္ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္နယ္ၿမိဳ႕ေလးတစ္ခုမွာ ေရာက္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မရွိလိုက္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အဲဒီေန႔ည အင္တာနက္သတင္းေတြမွာ ေတာက္ေလွ်ာက္ ၾကည့္ေနရပါတယ္။ လြတ္လာၿပီလုိ႔သိရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သက္ဆိုင္ရာ လူၾကီးေတြကို တင္ၿပၿပီးေတာ့မွ သြားၿပီး ေတာ့ ကူညီေစာင့္ေရွာက္ခြင့္ ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ တပ္မေတာ္ထဲမွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အၾကီးအကဲတစ္ေယာက္ၿဖစ္ တဲ႔အတြက္ေၾကာင့္မို႔ သြားေရာက္ကူညီခ်င္ပါတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ လူၾကီးေတြကို တင္ၿပတဲ့အခါမွာ ခြင့္ၿပဳခ်က္ ရပါတယ္။ ၁၅ ရက္ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္ၿပန္လာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဂ်ာနယ္ေလးကိုလည္း ဆက္ၿပီးေတာ့ လုပ္ေနတယ္။ လုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ မီဒီယာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီ းအဘဦခင္ညြန္႔ဟာ ခုႏွစ္ေက်ာ္ကာလ အဆက္ၿပတ္သြားပါတယ္။ သူေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္က်ေနတဲ့ အေတာအတြင္းေပါ့ေလ။ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ သတင္းပိုင္းဆိုင္ရာေလးေတြ တခ်ိဳ႕ကိစၥေလးေတြၾကေတာ့ လုိအပ္တာေလးေတြရွိပါတယ္။ သိသင့္သိထိုက္တာေလးေတြ ေၿပာၿပထားဖုိ႔ လုိအပ္တယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ခံယူတာေပါ့ေလ။ ဒါေၾကာင့္မို႔လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္အနားမွာ ရွိေနတဲ့အခ်ိန္ ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္သြားေနခဲ့တယ္။ အဲဒီေတာ့ အဘဦးခင္ညြန္႔ကလည္း ၁၃ရက္ေန႔က ကၽြန္ေတာ္ေတာင္မမီလုိက္ပါဘူး။ သတင္းစာသမားေတြ ဂ်ာနယ္ေတြမွာ ပါၿပီးသားၿဖစ္တဲ့အတြက္ သိၿပီးသားၿဖစ္မွာပါ။ ဒီမွာလည္း ညီကိုေမာင္ ႏွမေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အဲဒီမွာလည္း ပါခဲ့ၾကမွာပါ။ အဲဒီမွာ ၿပည္တြင္းမီဒီယာနဲ႔ပဲ ေတြ႔မယ္လုိ႔ေၿပာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအတိုင္းပဲ ယေန႔အခ်ိန္ထိေပါ႔ ၃ လ တိတိၿပည့္သြားၿပီ ၿဖစ္ပါတယ္။ ၃ လအတြင္းမွာၿပည္ပမီဒီယာေတြနဲ႔ ဘာမွေတြ႔ဆံုခဲ့ၿခင္းမရွိပါဘူး။ ေသေသခ်ာခ်ာ တိတိက်ၿဖစ္ေအာင္လုိ႔လည္း အၿပန္ၿပန္အလွန္လွန္ စစ္ပါတယ္။´ ဟု ေၿပာဆိုပါသည္။
Hot News

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis