menu

Thursday 19 April 2012

သတၱမေၿမာက္ ငါး (၂)(ဂ်ဴး)


          သူမႏွင့္ သူမေယာက်္ား လိုဏ္ဂူထဲက ေက်ာက္စားပြဲဆီသို႔ သြားေသာညသည္ လ ကြယ္ည ၿဖစ္ခဲ့သည္။ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးလွ၍ တစ္ေၾကာင္း၊ ေယာက်္ားၿဖစ္သူ အေပ်ာ္အပါး လိုက္စားမႈ ေလ်ာ့ေစလို၍ တစ္ေၾကာင္း သူမသည္ အားကိုးရာရွာသည့္အေနႏွင့္ ေက်ာက္ စားပြဲနတ္ဆီသို႔ နတ္တင္ရန္ သြားခဲ့ၿခင္း ၿဖစ္သည္။ ေကာက္ညွင္းႏွင့္လုပ္ေသာ မုန္႔တခ်ိဳ႕၊ သစ္သီးအခ်ိဳ႕ကို ဇလံုထဲ ထည့္ယူသြားခဲ့၏။ လကြယ္ညၿဖစ္၍ ဆီမီးခြက္ပါ ယူသြားသည္။
          သူမ ေယာက်္ားသည္ အကူအညီအၿဖစ္ လုိက္ပါလာၿခင္း မဟုတ္။ အေဖာ္အၿဖစ္ သာ လိုက္ပါလာၿခင္း ၿဖစ္သည္။ မုန္႔ေတြအသီးေတြကို ေက်ာက္စားပြဲေပၚ တင္ေတာ့လည္း သူမပဲ တင္ခဲ့သည္။ နတ္ကို ပူေဇာ္ပသေတာ့လည္း သူမပဲ ရြတ္ဆိုပူေဇာ္ခဲ့သည္။ တဟဲဟဲ တေဝါေဝါၿမည္ေသာ ေရစီးသံသည္ လုိဏ္ဂူထဲတြင္ ဟိန္းေနကာ ေခ်ာက္ခ်ားစရာ ေကာင္း လြန္းသၿဖင့္ သူမလည္း ခပ္ၿမန္ၿမန္ ဆုေတာင္းကာ ေလွကို ၿပန္ထြက္ခဲ့သည္။ ေနာက္ဆံုး ေတာင္းၿဖစ္လိုက္ေသာ ဆုကေတာ့ “ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမ ... ဤဝဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ေၿမာက္လိုလွ ပါၿပီ၊ လြတ္ကင္းေအာင္ မ,ေတာ္မူပါ” ဟူ၏။

          သူမ ထင္ထားသည္က နတ္တင္ၿပီးလွ်င္ ထီေပါက္ခ်င္ေပါက္မည္၊ ေရႊေငြရတနာ မ်ား ေကာက္ေတြ႔ ဆယ္ယူရခ်င္ ရမည္။ မုန္႔ၾကာေစ့ေတြ အမ်ားၾကီး ေရာင္းရၿပီး ဤရြာမွာ ပါမက တၿခားရြာေတြ ၿမိဳ႕ေတြကပင္ သူမ၏ မုန္႔မ်ားကို ေအာ္ဒါမွာယူၾကၿပီး ေန႔ခ်င္းညခ်င္း တိုးတက္ၾကီးပြားသြားမည္။
          သို႔ေသာ္ မထင္သည့္အရာက ၿဖစ္ခဲ့၏။
          ေက်ာက္စားပြဲမွအၿပန္ ေလွကို ၿပန္အလွည့္တြင္ တစ္ခ်ိန္လံုး အရက္ကေလး ေထြ ေထြၿဖင့္ ၿငိမ္ေနေသာ သူမေယာက်္ားက ၿဗဳန္းခနဲ ေလွေပၚမွ ေရထဲသုိ႔ ခုန္ခ်ၿပီး ငုပ္သြား သည္။
          “ဟာ ... ဟိုမွာ ပုလဲၾကီးတစ္လံုးပါလား” ဟု ေၿပာသြားသတဲ့။ သူမသည္ ရုတ္တ ရက္ၿဖစ္ပ်က္သြားၿခင္းမို႔ ေယာက်္ားကို လွမ္းဆြဲဖို႔ မမီလိုက္ေပ။ ေက်ာက္စားပြဲ၏ ညာဘက္ ေဘးတြင္ ေရစီးသန္ေသာ ေနရာတစ္ခုရွိ၏။ ေရတံခြန္ေသးေသးေလး တစ္ခုလိုပင္ ေရေတြ ထိုေနရာဆီသို႔ စီးဆင္းသြားၾကသည္။ ထိုေနရာမွ အသံေတြ ၿမည္ဟိန္းေနၿခင္း ၿဖစ္သည္။ သူမ ေယာက်ာ္းသည္ ထိုေနရာဆီသို႔ ေမ်ာပါသြားခဲ့သည္။ သူမကေတာ့ ညေမွာင္ေမွာင္ ဆီမီးခြက္ အလင္းေအာက္မွာ ဘာပုလဲမွလည္း မၿမင္ရခဲ့။
          သူမ ေယာက်္ား ၿပန္တက္လာမလားဟု ဂူအဝတြင္ ဂူနံရံကို လက္ၿဖင့္ ၿမဲၿမဲကိုင္ လ်က္ ေစာင့္ေနခဲ့ရာ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူမ ေယာက်္ားအစား ငါးတစ္ေကာင္သာ ဘြားခနဲ ေပၚလာၿပီး ေလွဆီသုိ႔ ကူးခတ္လာခဲ့သည္ကို ၿမင္ရေတာ့သည္။
          ထိုငါးသည္ အညိဳေရာင္အေၿပာက္မ်ား ရွိသည္။ သူမ ေယာက်္ားသည္ အညိဳေရာင္ အေၿပာက္မ်ားပါေသာ အက်ႌကို ဝတ္ထားခဲ့သည္။ ထိုငါး၏ ပါးစပ္တြင္ ဟၿပဲဒဏ္ရာ တစ္ခု ရွိသည္။ ငါးမွ်ားခ်ိတ္စာ မိထားသလို ဒဏ္ရာ ၿဖစ္သည္။ သူမ ေယာက်္ား၏ ပါးေစာင္တြင္ ေလာေလာလတ္လတ္ ဖန္ခြက္ကြဲ ရွထားေသာ စုတ္ၿပဲဒဏ္ရာတစ္ခု ရွိသည္။ သူမသည္ ေလွေဘးနားမွာ ေရလႈိင္းစီးေနေသာ ငါးအား အသာေလး ေကာက္ယူၿပီး ဇလံုထဲ ထည့္ လိုက္ရံုပဲ။ ငါးသည္ လိုလိုလားလားပင္ သူမဇလံုထဲ ခုန္ဆင္းလိုက္သည္။
          မုန္႔ၾကာေစ့သည္ တစ္ေယာက္တည္း၏ အေတြ႔အၾကံဳဆိုလွ်င္ ဤအၿဖစ္သည္ တိုက္ဆိုင္မႈ သက္သက္သာ ၿဖစ္သည္ဟု ယူဆရမည္။ ေရထဲသို႔ ခုန္ဆင္းသြားေသာ လူ တစ္ေယာက္သည္ နာရီဝက္ တစ္နာရီအတြင္း ငါးတစ္ေကာင္အၿဖစ္သုိ႔ ဘဝေၿပာင္းသြား ရသည္ဆိုတာ ယံုတမ္းစကား သက္သက္ပဲ မဟုတ္လား။
          သို႔ေသာ္ ဒုတိယေၿမာက္ငါး၊ တတိယေၿမာက္ငါး စသည္ၿဖင့္ ငါးေပါင္း ေၿခာက္ ေကာင္တိတိ ရလာခဲ့ၿပီၿဖစ္ေသာ အၿဖစ္အပ်က္တူ မုဆိုးမေၿခာက္ေယာက္ ကိစၥကေတာ့ တိုက္ဆိုင္မႈ မဟုတ္ေတာ့ေပ။
          ဒုတိယေၿမာက္ငါးသည္ စက္ခ်ဳပ္ဆိုင္မိန္းမ၏ ေယာက်္ားၿဖစ္သည္ဟု အထူးေၿပာ ဖြယ္ မလိုပါ။ သူမ၏ ေယာက်္ားသည္ ေရထဲသို႔ ခုန္မဆင္းမီက “လက္ခနဲ ၿမင္လိုက္ရတာ ငါေတာ့ ေရႊအိုးၾကီးလို႔ ထင္တာပဲ၊ မင္းေစာင့္ေန၊ ငါငုပ္ၾကည့္လိုက္ဦးမယ္” ဟု ေၿပာသြားသ တဲ့။ သူသည္ အၿပာေရာင္အက်ႌကို ဝတ္ထားသတဲ့။ သူမ ေလွအနီးသို႔ ေရာက္လာေသာ ငါးမွာ အၿပာေရာင္လက္ေနေသာ အေၾကးခြံမ်ား ရွိသတဲ့။ ထိုငါးသည္ သူမေယာက်္ားလိုပင္ မ်က္လံုးကို ေပကလပ္ ေပကလပ္ လုပ္ေနလိုက္သည္မွာ အလြန္ သနားစရာေကာင္းသတဲ့။
တတိယေၿမာက္ ငါးသည္ ေရသည္မိန္းမ၏ ေယာက်္ား ၿဖစ္သည္။ ထိုသူကေတာ့ ေလွေပၚမွ ခုန္မဆင္းမီမွာ ေရေအာက္ထဲ တစ္ေနရာမွာ ၿပိဳးၿပိဳးၿပက္ၿပက္ ရတနာအပံုၾကီး တစ္ခု ေတြ႔လိုက္ရသည္ဟု ေၿပာသြားသတဲ့။ ငါတို႔ေလွနဲ႔ေတာင္ ဆံ့ပါ့မလားမသိဘူးဟု ေၿပာလိုက္ေသးသတဲ့။ သူသည္ အနီေရာင္အက်ႌကို ဝတ္ထားခဲ့သတဲ့။ ေလွအနီးသို႔ ဘြားခ နဲေရာက္လာေသာ ငါးမွာ အနီေရာင္ လဲ့လဲ့ၿဖာေသာ အေၾကးခြံမ်ား ရွိသတဲ့။ ထိုငါးသည္ သူမ၏ ေယာက်္ားလိုပင္ မ်က္လံုးတစ္ဖက္မွာ အမည္းေရာင္ကြက္ၾကီး တစ္ကြက္ ရွိေနသ တဲ့။
          ဤႏွစ္လအတြင္း ဤရြာတြင္ မုဆိုးမ ေၿခာက္ေယာက္ႏွင့္ ငါးေၿခာက္ေကာင္ အ ေၾကာင္းသည္ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ ေၿပာၾကေသာ သတင္းစကား ၿဖစ္ခဲ့သည္။ အမွန္လား ယံု တမ္းစကားလား သဲသဲကြဲကြဲ သိလိုသူမ်ားသည္ မုဆိုးမမ်ား၏ အိမ္ေတြသို႔ မသိမသာ သြား လည္၍ သတင္းေမးရင္း ငါးၾကည့္ၾကသည္။ ဤရက္ပိုင္းမ်ားတြင္ ရြာ၌ ငါးၾကည့္ၿခင္းသည္ မိန္းမေတြအတြက္ ထံုးစံၾကီးတစ္ခုပင္ ၿဖစ္ေန၏။ ၿမင္ရေသာငါးႏွင့္ မုဆိုးမ၏ ကြယ္လြန္သူ ေယာက်္ား ဘယ္ေနရာေတြတြင္ တူညီသည္ဟု အားတက္သေရာ ၿပန္ေၿပာရသည္ကိုက အရသာတစ္ခု ၿဖစ္သည္။ တူညီသည့္အခ်က္တစ္ခုမွာ ကြယ္လြန္သြားသူ (ကြယ္လြန္သည္ ဟု ထင္ရသူ) ေယာက်္ားအားလံုးသည္ သူတို႔မိန္းမေတြအေပၚ တစ္မ်ိဳးမဟုတ္ တစ္မ်ိဳး ဆိုး ၾကသူမ်ားခ်ည္း ၿဖစ္ေနသည္။ ရြာက ထိုမိန္းမမ်ားအား “လင္ဆိုးမယားမ်ား” ဟု သတ္မွတ္ ထားၾကသည္။
          ထိုကိစၥၿဖစ္ၿပီးေနာက္ လင္ဆိုးမယားေတြ ေတာ္ေတာ္ အားတက္သြားၾကသည္။ ထို အုပ္စုထဲတြင္ ကၽြန္မလည္း ပါဝင္ပါသည္။ တခ်ိဳ႕မ်ား ကိုယ့္ေယာက်္ား ငါးၿဖစ္သြားလွ်င္ထား ဖို႔ အုတ္ကန္ေတြ ဘာေတြေတာင္ ၾကိဳတင္ၿပီး ေဆာက္ေနၾကၿပီဟု ၾကားရသည္။ တခ်ိဳ႕က ေတာ့ အခ်ိန္ကို ေစာင့္ရင္း ကုိယ့္ကိုယ္ကို ေသခ်ာေအာင္ စစ္ေမးေနၿခင္း ၿဖစ္ရမည္။ “ငါ့ ေယာက်္ားကို ငါးတစ္ေကာင္ အၿဖစ္ ဘဝေၿပာင္းဖို႔ ငါ တကယ္ဆႏၵရွိရဲ႕လား” ဟူေသာ ေမး ခြန္း ၿဖစ္သည္။
          ထိုေမးခြန္းကို ကၽြန္မ ထပ္ကာတလဲလဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေမးမိသမွ် အေၿဖက တစ္ခု တည္းသာ ရ၏။
          သူသာ တကယ္ငါးၿဖစ္သြားခဲ့လွ်င္ ကၽြန္မ သူ႔ကို မွန္ေလွာင္ကန္ လွလွေလးႏွင့္ ထားမည္။ သူအေဖာ္ရဖို႔ ငါးမကေလးေတြ ထားေပးလုိက္ဦးမည္။

*

          လိုဏ္ေခါင္းအဝင္ဝသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ေနလံုးသည္ ပင္လယ္ထဲသို႔ စုန္းစုန္းၿမဳပ္ သြားၿပီ။ ပတ္ဝန္းက်င္ရွိ အလင္းေရာင္ ပ်ပ်ကေလးၿဖင့္ ေရလႈိင္းမ်ား တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ လက္ေနသည္။
          မေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္၏ အသံလိုပဲ တဟဲဟဲ ၿခိမ္းေၿခာက္ေနေသာ ေရသံ သည္ လိုဏ္သံၿဖင့္ ဟိန္းလ်က္ရွိရာ ကၽြန္မ ေယာက်္ားသည္ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ၿဖစ္သြား၏။
          ဤအသံၾကီးသည္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ဖိတ္ေခၚေနသလို ရွိသည္။ ဒါကို သူခံစား မိသြားေလသလား။ ကၽြန္မသည္ ေလွဦးကို ယခုခ်ိန္မွာ ၿပန္လွည့္ခ်င္လွ်င္ ရေသးသည္။ ၿပန္လွည့္၊ အိမ္ဆီကိုပဲ ၿပန္။ အိမ္မွာ သမီးႏွင့္ သားက သူတို႔ မိဘႏွစ္ပါးကို ေစာင့္ေနၾက ေရာ့မည္။
          ေလွာ္တက္ကိုင္ထားေသာ ကၽြန္မ၏ လက္ေတြ လႈပ္ရွားမႈ ေႏွးေကြးသြား၏။ ၿဖစ္ သင့္ရဲ႕လား။ သည္အတိုင္း ၿဖစ္သင့္ရဲ႕လား။
          မ်က္စိမွိတ္ၿပီး ဇြတ္တိုးလုပ္လိုက္လို႔ ၿပင္မရသည့္ အမွားတစ္ခုခု ၿဖစ္သြားၿပီ ထား။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ေနာင္တ ရမလာႏိုင္ဘူးဟု ေသခ်ာရဲ႕လား။ ထိုေနာင္တၿဖင့္ ကၽြန္မဘဝမွာ ဆက္လက္ အသက္ရွင္ရတာ ဘယ္ေလာက္ခက္ခဲလိုက္မလဲ။
          ေကာင္းၿပီ။ ကၽြန္မ ၿပန္လွည့္ေတာ့မည္။ သူ လူအၿဖစ္ ဆက္လက္ ရွင္ခြင့္ရပါေစ ေတာ့။ သူ႔ကံၾကမၼာကို သူ႔ဘာသာ စီရင္ပါေစေတာ့။ ကၽြန္မက တၿခားလူတစ္ေယာက္၏ ကံ ၾကာမၼာကို အဆံုးအၿဖတ္ ေပးရေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မက ဘာမို႔လဲ။ ကၽြန္မသည္ ၿပန္လွည့္ ရန္ ေလွာ္တက္ကို အေနအထား ေၿပာင္းကိုင္လိုက္၏။
          မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ကံၾကမၼာကို ကၽြန္မက ဆံုးၿဖတ္ေပးမွာ မဟုတ္။ သူ႔ဟာသူ ဆံုးၿဖတ္ မွာ။ သူ ေရထဲသို႔ ခုန္ဆင္းဖို႔ ကၽြန္မက တြန္းခ်မွာ မဟုတ္။ တိုက္တြန္းစကားပင္ ေၿပာမွာ မ ဟုတ္။ သူ႔ဟာသူ ခုန္ခ်သြားလိမ့္မည္။ သူ႔ဟာသူ ခုန္ခ်သည့္ ကိစၥမွာ ကၽြန္မ အၿပစ္ ပါမွာ မ ဟုတ္။ ကၽြန္မ ဘာေနာင္တ ရစရာ လုိမည္နည္း။
          “ဝင္ေလကြာ ... ဘာလုပ္ေနတာလဲ၊ ေမွာင္လွၿပီ”
          မိုးထစ္ခ်ဳန္းသလို သူ႔စကားသံေၾကာင့္ ကၽြန္မ အသည္းထဲမွာ စိမ့္ခနဲ ေအးသြား သည္။
          “သြားရမလား ... မသြားရဘူးလားဆိုတာ ...”
          ကၽြန္မအသံေတြ ေၿခာက္ကပ္ၿပတ္ေတာက္စြာ ထြက္သြား၏။
          “ဟ ... သြားေလ၊ ဒီခရီးထိေအာင္ လာခဲ့ၿပီးမွ မင္းရူးေနလား”
           အဲဒါ သူ႔ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ပဲ။ ကၽြန္မ ဤစကားကို ၾကားခ်င္ေနခဲ့ပံု ရပါသည္။ သူ႔စကား အဆံုးတြင္ ကၽြန္မသည္ လိုဏ္ဂူေပါက္ထဲသို႔ ေလွဦးကို တည္လိုက္ကာ ခပ္သြက္သြက္ ေလွာ္ခတ္သြား လိုက္မိေတာ့သည္။
          လိုဏ္ဂူသည္ ေမွာင္မည္းရံုသာမက ေလွာင္ပိတ္မြန္းက်ပ္ေနေသး၏။ အဆင္သင့္ပါ လာေသာ ဆီမီးခြက္ကို မီးထြန္းလိုက္ရသည္။ ဆီမီးခြက္ ၿငိမ္းမသြားပံုေထာက္ေတာ့ ကၽြန္မ တို႔ အသက္ရွဳက်ပ္ေလာက္ေအာင္ ေလ မညစ္ေသးဘူးေပါ့။ ေရက်သံသည္ လိုဏ္ထဲမွာ တဝုန္းဝုန္း ၿမည္ဟိန္းေနသည္ၿဖစ္ရာ အခုေန တစ္ေယာက္က စကားေၿပာလိုက္လွ်င္ ေတာင္ တစ္ေယာက္က သဲသဲကြဲကြဲ ၾကားလိုက္ရမွာ မဟုတ္။
          ေက်ာက္စားပြဲသည္ ခပ္ေဝးေဝး ေက်ာဘက္နံရံနားတြင္ ရွိေန၏။ ကၽြန္မ ငယ္ငယ္ တုန္းက ေက်ာက္စားပြဲက ေရထက္မွာ တစ္ထြာသာသာ ေပၚေန၏။ ယခုေက်ာက္စားပြဲမွာ ေရၿပင္ႏွင့္ မထိတထိ ၿဖစ္ေနသည္။ ပင္လယ္ေရၿပင္က ၿမင့္လာတာလား၊ ေက်ာက္ေဆာင္ မ်က္ႏွာၿပင္က နိမ့္က်သြားတာလား။ ထိုေနရာဆီသို႔ သြားဖို႔ မခက္ခဲလွပါ။ ေရစီးေၾကာင္း သည္ ေလွကို ထိုေနရာဆီသို႔ ေရာက္ေအာင္ အလိုအေလ်ာက္ ဆြဲေခၚယူေနသလို ခံစားရ သည္။ ကၽြန္မ တစ္ကိုယ္လံုး ေအးစက္စြာ ေတာင့္တင္းလာ၏။ ကၽြန္မ ေၾကာက္ေနတာမ်ား လား။
          ေက်ာက္စားပြဲေပၚမွာ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို ဘာအစားအစာ ဘာသစ္သီးမွ မ  ရွိပါ။ ကၽြန္မ အရင္က ေနာက္ဆံုးမိန္းမ တင္ခဲ့သည္ဆိုေသာ မုန္႔ေတြ အသီးေတြ ဘယ္ ေရာက္သြားသလဲ။ တစ္ေယာက္ေယာက္ စားလိုက္သလား။ စားလိုက္သူမွာ ဘယ္သူလဲ။ ကၽြန္မသည္ ၾကက္သီးထသြားသည္ကို ခံစားလိုက္ရ၏။ ေက်ာက္ေဆာင္ လိုဏ္ဂူက စိမ့္ ေအးေနလို႔ ခ်မ္းလို႔ ၾကက္သီးထတာ ၿဖစ္မွာပါ။ ေနာက္ၿပီး အဝင္ဝက နံရံကို ေရလိႈင္း ပုတ္ ခတ္မႈမ်ားေၾကာင့္ ေရပန္းမ်ား ဖြာခနဲ ဖြာခနဲ လြင့္ေနလိုက္သည္မွာ ကၽြန္မ၏ ကိုယ္ခႏၶာကုိ စိမ့္ေအးစိုစြတ္ေစခဲ့သည္အထိ မဟုတ္လား။
          ကၽြန္မသည္ ဆီမီးခြက္ကို ေက်ာက္စားပြဲေပၚ တင္လိုက္၏။ ထုိ႔ေနာက္ မုန္႔ႏွင့္ အ သီးမ်ားကို တစ္ခုခ်င္း ခပ္သြက္သြက္ တင္လိုက္၏။ ထို႔ေနာက္ ပူေဇာ္ပသမႈကို အေလာတ ၾကီး ၿပဳလုပ္မိသည္။
          ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမ သန္႔ရွင္းေသာအလုပ္မွ သန္႔ရွင္းစြာ ရထားေသာ ေငြေၾကးၿဖင့္ ယခု လို မုန္႔မ်ား အသီးမ်ား စီမံထားၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။ ဤစားေသာက္ဖြယ္မ်ားကို အရွင္မအား ဆက္ကပ္ ပူေဇာ္ပသပါတယ္။ ဤကဲ့သို႔ ပူေဇာ္ပသရေသာ ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳး မ၏ ဒုကၡ ဆင္းရဲၿခင္းမ်ား ယေန႔မွစ၍ ေပ်ာက္ကြယ္ လြတ္ေၿမာက္ရပါလို၏။
          ထိုအခ်ိန္တြင္ လိုဏ္ဂူဝဆီမွ ဝုန္းခနဲ တိုက္ခတ္လာေသာ ေလေၾကာင့္ ဆီးမီးၿငိမ္း သြားေတာ့သည္။ ဘုရား ... ဘုရား။ ကၽြန္မ ပူေဇာ္ေနသည္က နတ္၊ ကၽြန္မ တ,မိသည္က ဗုဒၶၿမတ္စြာဘုရား။ ကၽြန္မ မွားသြားၿပီဟု ခံစားရသည္။
         “သြားစို႔ေတာ္”
         ကၽြန္မသည္ ေလွဦးကို လိုဏ္ဂူေပါက္ဆီသို႔ အေလာတၾကီး ၿပန္လွည့္လိုက္သည္။ မွိန္ပ်ပ် အလင္းေရာင္ေလးေၾကာင့္သာ အဲဒါ လိုဏ္ဂူဝပဲဟု မွန္းဆရသည္။ တကယ္ေတာ့ အၿပင္မွာလည္း အလင္းေရာင္ ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာက္ခဲ့ၿပီ။
         ထိုအခ်ိန္မွာ ဝုန္းခနဲအသံၾကီး ႏွင့္အတူ ကၽြန္မတို႔ ေလွသည္ ယိမ္းခါ ေၿမာက္တက္ သြား၏။ ဘာၿဖစ္မွန္း မသိလိုက္ခင္မွာပင္ ကၽြန္မ၏ ကုိယ္ခႏၶာသည္ ေရထဲသို႔ ၿပဳတ္က်သြား သည္။ ေရထဲက်သြားၿပီ ဆိုတာကိုလည္း ေရႏွင့္ထိမွ ကၽြန္မ သိလိုက္ရပါသည္။ ကၽြန္မ ဦးေႏွာက္ေတြ ဆူပြက္သြား၏။ ပထမဆံုး သိလိုက္သည့္ အသိအာရံုမွာ “သြားၿပီ ... ငါေသ ၿပီ” ဟု ၿဖစ္သည္။ ဤအသိၿဖင့္ တစ္ကုိယ္လံုး တုန္လႈပ္ကာ ဝူးဝူးဝါးဝါး ရုန္းကန္မိသြား သည္။ သို႔ေသာ္ ခ်က္ခ်င္းပင္ ကၽြန္မ အသိတရားရလာသည္။ မေသရဘူး၊ ကၽြန္မ ေရကူး တတ္သည္။
          ကၽြန္မသည္ ေရေပၚသို႔ စနစ္တက် ၿပန္တက္ဖို႔ ကိုယ္ကို ေဖာ့လာေအာင္ တစ္ကိုယ္ လံုး ေဖ်ာ့ခ်ၿပီး အသက္ရွဴ ေအာင့္ထား လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ၏ ကိုယ္ခႏၶာသည္ ေရ ၿပင္ဆီသို႔ ၾကြတက္ မသြားဘဲ ေအာက္တစ္ေနရာရာဆီသို႔ ဆြဲယူၿခင္း ခံေနရသည္။ ကၽြန္မ အားကုန္ရုန္း၍ ေၿခေထာက္မ်ား လက္မ်ားကို ခတ္ထုတ္ၾကည့္သည္။ မရပါ။ ကၽြန္မသည္  ေရဝဲကဲ့သို႔ေသာ အားၿပင္းလွသည့္ စီးေၾကာင္းထဲမွာ စုပ္ယူၿခင္း ခံေနရသည္။ ကၽြန္မ ဘယ္ ကို ေရာက္သြားမွာလဲ၊ ေက်ာက္ေဆာင္၏ အေၿခဆီသို႔လား၊ သို႔မဟုတ္ ပင္လယ္ၾကမ္းၿပင္ ဆီသို႔လား။ အဲ့သည္ေနရာမွာ ဘာရွိမလဲ။
          ကၽြန္မသည္ ေရဝဲထဲတြင္ လ်င္ၿမန္စြာ ပတ္ခ်ာလွည့္ေနရၿပီး ေအာက္ထဲသို႔ တစ္ ဆင့္ၿပီး တစ္ဆင့္ နိမ့္ဆင္းလ်က္ရွိသည္။
          မုဆိုးမ ေၿခာက္ေယာက္၊ ငါး ေၿခာက္ေကာင္၊ ေက်ာက္စားပြဲနတ္ ... အဲသည္အရာ ေတြသည္ တကယ္လား၊ ထင္ေယာင္ထင္မွား အရာေတြလား။ ထိုေယာက်္ားေတြ ေရထဲခုန္ ခ်ၿဖစ္ေအာင္ သူတို႔ကို ဘယ္အရာက ဆြဲေဆာင္ခဲ့သလဲ။ သူတို႔ ေရထဲခုန္ခ်ၿပီးေနာက္ သူ တို႔ ဘယ္ဆီေရာက္သြားသလဲ။ အခု ကၽြန္မ ေရာက္မည့္ေနရာသည္ သူတို႔ ေရာက္ခဲ့ေသာ ေနရာ ၿဖစ္မွာလား။ ထိုေနရာမွ သူတို႔ အားလံုးကို ကၽြန္မ ၿပန္ေတြ႕ရမွာလား။ သုိ႔မဟုတ္ သူ တို႔သည္ ထိုေနရာတြင္ပင္ လူအၿဖစ္မွ ငါးအၿဖစ္သို႔ တကယ္ေၿပာင္းသြားခဲ့သလား။ ငါးၿဖစ္ ၿပီးလွ်င္ ေရၿပင္ထက္သို႔ ၿပန္တက္သြားႏိုင္မွာလား။ လူအၿဖစ္မွ ငါးအၿဖစ္သုိ႔ ေၿပာင္းလဲ ေအာင္ မည္သည့္ တန္ခိုးရွင္၊ မည္သည့္ စက္ကိရိယာၾကီးက ၿပဳလုပ္ဖန္တီးေပးလိုက္ ပါသလဲ။
         ကၽြန္မေရာ ငါးတစ္ေကာင္ ၿဖစ္သြားမွာလား။
         ထိုေမးခြန္းတို႔သည္ ၀ဲၾကီးထဲသို႔ စုပ္ယူခံေနရစဥ္ ကၽြန္မအာရံုထဲသို႔ ဖ်တ္ခနဲ ဖ်တ္ခ နဲ ေပၚလာေသာ ေမးခြန္းမ်ား ၿဖစ္သည္။      ထိုေမးခြန္းတို႔၏ အေၿဖကို ကၽြန္မ ယခုပဲ သိခြင့္ရ ေတာ့မည္။
         တစ္ခုပဲရိွသည္။ ကၽြန္မ ငါးၿဖစ္သြားခဲ့မည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္မ ေယာက်္ားသည္ ကၽြန္မ အား ကၽြန္မဟု မွတ္မိပါ့မလား။ ေကာက္ယူၿပီး ေရဇလံုထဲထည့္ဖို႔ သတိရပါ့မလား။ ကၽြန္မ ၏ အေၾကးခြံေတြက ဘာေရာင္ ၿဖစ္လာမလဲ။ ကၽြန္မ ယခု ဘာအက်ႌဝတ္ထားမိသလဲ။ ကၽြန္မ ဦးေႏွာက္ေတြ ဆူပြက္ေနသၿဖင့္ ကၽြန္မ ဘာမွ မေတြးႏိုင္ေတာ့ပါ။
          အေရးၾကီးဆံုးအခ်က္မွာ ကၽြန္မ၏ေလွ အထက္ေရၿပင္ဆီမွာ ရွိေသးရဲ႕လား။ ကၽြန္မ ေမာ့ၾကည့္ဖို႔ ၾကိဳးစားသည္။ မရပါ။ ကၽြန္မ ကိုယ္ခႏၶာသည္ ကၽြန္မႏွင့္ လံုး၀ကင္းကြာလ်က္ ရွိသည္။ ထို႔ၿပင္ ေမာ့ၾကည့္လွ်င္လည္း ဘာမွၿမင္ရမည္ မဟုတ္ပါ။
          ကၽြန္မ စိတ္ထဲကေတာ့ သိေနသလိုလိုပဲ။ သူ ... ကၽြန္မ ေယာက်္ား ေရၿပင္ထက္မွာ ကၽြန္မကို ေစာင့္ေနမွာ မဟုတ္။ လိုဏ္ဂူေပါက္သို႔ အၿမန္ဆံုး ေလွာ္ေၿပးမွာပါပဲ။ ကၽြန္မ ငါး အၿဖစ္ ေရေပၚၿပန္တက္ခဲ့ၿဖစ္လွ်င္ေတာင္ ကၽြန္မ ဘာမွတတ္ႏိုင္မွာ မဟုတ္။ မိန္းမေတြက ငါးၿဖစ္သြားေသာ သူတို႔ေယာက်္ားေတြကို ေမွ်ာ္လင့္တၾကီး ေစာင့္၍ အိမ္ၿပန္သယ္သြားၾက ေပမယ့္ ေယာက်္ားေတြက ငါးၿဖစ္သြားေသာ သူတို႔မိန္းမေတြကို ေစာင့္ၿပီး အိမ္ၿပန္ေခၚပါ့မ လား။ ဒါကို ကၽြန္မ မၾကာခင္ သိခြင့္ရမွာပါပဲ။
          ေရဝဲကေတာ့ထဲသို႔ လ်င္ၿမန္စြာ စိုက္ဆင္းက်ေနေသာ ကၽြန္မ ကိုယ္ခႏၶာသည္ မ တန္တဆ ေလးပင္ေသာ ဖိအားတို႔ၿဖင့္ ပိ၍ ပိ၍ လာသည္။ ကၽြန္မ၏ အဆုတ္ေတြ ေပါက္ ကြဲ ထြက္ေတာ့မည္။ ကၽြန္မသိသည္။ ကၽြန္မ ဘယ္အခ်ိန္မွာမ်ား ငါးၿဖစ္လာပါ့မလဲ။ သို႔မ ဟုတ္ မုဆိုးမေၿခာက္ေယာက္က သပ္သပ္၊ ငါးေၿခာက္ေကာင္က ဘာမွ မပတ္သက္ဘဲ သပ္သပ္ ၿဖစ္ေနခဲ့သလား။ ဒါၿဖင့္ ...
          ကၽြန္မ၏ အသိစိတ္ေတြ လြတ္ထြက္မသြားမီ ကၽြန္မ ေနာက္ဆံုးေတြးလိုက္မိသည္ မွာ ကၽြန္မ သမီးႏွင့္သားကို ဘယ္သူက ရွာေကၽြးမွာလဲ။ ကၽြန္မေယာက်္ားကိုေရာ ဘယ္သူ က ၿပဳစုေစာင့္ေရွာက္ပါ့မလဲ။
 From Ju facebook page

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis