menu

Thursday 22 August 2013

မနက္ခင္းေတြမွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ မုန္းတဲ့သူ (ဂ်ဴး)


ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး ၾကယ္ေတြကလည္း ညတိုင္းကို ေႂကြေနေတာ့တာ။
ၾကယ္ေႂကြတာကို မျမင္ခ်င္လို႔ ေကာင္းကင္ကို မၾကည့္ပါဘူးဆိုမွ ၾကည့္မိတဲ့ ေျမျပင္မွာလည္း ဒဏ္ရာေတြခ်ည္းပါလား။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
သူေျပာျပမွ သိမယ့္အေၾကာင္းအရာေတြနဲ႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကုိယ္ ရက္လုပ္လာခဲ့တာ
အခုမွပဲ ျမစ္တစ္စင္းနီးပါး ႐ွည္လ်ားေနတာ ေတြ႕ရေတာ့တယ္။
မျဖစ္ဘူး။ ကၽြန္မေျပာမွ သူသိမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြအတြက္ ဘဝကို ျပင္ဆင္ရေတာ့မယ္။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
ဘဝကို ပါးပါးလွီးၿပီး ျမည္းစမ္းၾကည့္ခ်င္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က “ခါးလိုက္တာ” လို႔ ေျပာေနမွေတာ့။
ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
အရိပ္ေပးႏိုင္ပံုရတဲ့အရာ ႏွစ္ခုသံုးခုကို စမ္းသပ္နားခိုၾကည့္ခဲ့မိၿပီးတဲ့ေနာက္ ပူျပင္းေနတဲ့အခါ
ေတြ႕ႀကံဳသမွ်ကို သံသယနဲ႔ ကၽြန္မ ၾကည့္တတ္လာခဲ့ၿပီ။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ အရိပ္ဆိုတာ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ပါပဲ။




ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
ေကာင္းကင္ကေန အနီေရာင္မိုးေတြ ႐ြာခ်ေနၿပီဆိုမွေတာ့။
ေကာင္းကင္ထိ တက္သြားတဲ့ဖုန္ေတြ၊ ေျမနီေတြ မိုးနဲ႔ ေတြ႕ၿပီး အဲဒီမိုးက အနီေရာင္ျဖစ္သြားတာလား။
တခ်ိဳ႕ေဒသေတြမွာ မိုး႐ြာတဲ့အခါ ငါးမိုးေတြ ဖားမိုးေတြ ႐ြာသတဲ့။
ငါးေတြေရာ ဖားေတြေရာ မိုးေရေတြနဲ႔အတူ ေကာင္းကင္ေပၚကေန က်က်လာတာ အေထြးလိုက္ပဲတဲ့။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
မဏိပူရျမစ္ကေန ကၽြန္မ ေကာက္လာခဲ့တဲ့ ေက်ာက္တံုးျပား ဝိုင္ဝိုင္းေလးေပၚမွာ
စာတစ္ေၾကာင္းေရးၿပီး ကၽြန္မ အိမ္တံခါးအေျခမွာ ခ်ထားခဲ့ေပမယ့္
ေနရာေ႐ြ႕မသြားဘူး။ တစ္ေန႔၊ တစ္လ၊ တစ္ႏွစ္။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
ကၽြန္မ ငွားထားတဲ့ တိမ္ေတြက ခ်င္းေတာင္တန္းေတြဆီ ျပန္ခ်င္ေနၾကၿပီတဲ့။
ကၽြန္မကို ေပါ့ပါးလြတ္လပ္တဲ့ ျဖဴေဖြးလြင့္ေမ်ာတဲ့ အရာတစ္ခုအျဖစ္
ဖန္ဆင္းေပးၿပီးရင္ ျပန္ႏိုင္ၿပီလို႔ ကၽြန္မ ေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္မသိပါတယ္၊ တိမ္ေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွ သူတို႔ေနရာကို
ျပန္မေရာက္ေတာ့ပါဘူး။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
မနက္အိပ္ရာထရင္ ေနာင္တနဲ႔အတူ ႏိုးလာတာက
ကၽြန္မလုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့လို႔။
ေကာင္းကင္အေပါက္ေတြကို ဖာရဦးမယ္။ ေတာင္တန္းေတြကို ကမၺလာစိမ္းနဲ႔ ၿခံဳရဦးမယ္။
ပင္လယ္ကို ေရျဖည့္ရဦးမယ္။ ၿပီးေတာ့
ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ သစ္ၾကားသီးေျခာက္တစ္လံုး ျဖစ္ရဦးမယ္။



ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
လူ႔ယဥ္ေက်းမႈ Civilization ေပ်ာက္ကြယ္မသြားေအာင္
သဘာဝ သယံဇာတေတြကို ထိန္းသိမ္းဖို႔ လိုတယ္တဲ့။
အီစတာကၽြန္းသားေတြက ေျပာတယ္။
က်ဴးေက်ာ္တိုက္ခိုက္သူေတြနဲ႔ သူတို႔နဲ႔ ေရာပါလာတဲ့ ေရာဂါေတြကို တိုက္ထုတ္ႏိုင္ရမယ္တဲ့။
မာယာၿမိဳ႕သားေတြက ေျပာတယ္။
ေတာင္ပိုင္းခ်င္းျပည္နယ္ ေတာင္တန္းေပၚက က်ားထုိ႐ြာသားႀကီးကေတာ့
ျမားတစ္စင္း ဝါးတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ အသက္ရွင္ႏိုင္တယ္ဆိုပါလား။
ေႏြေႏြ မိုးမိုး ေဆာင္းေဆာင္း အကႌ်မဝတ္ဘဲ
ဗလာကိုယ္ထည္နဲ႔ေနလာတာ ႏွစ္ေပါင္း ေျခာက္ဆယ္႐ွိၿပီဆိုပဲ။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
တခ်ိဳ႕ႏွလံုးသားေတြဟာ မည္းေမွာင္လြန္းလို႔ ပန္းေတြကို မခ်စ္ႏိုင္ေတာ့တာ။
တခ်ိဳ႕ဦးေႏွာက္ေတြဟာ ေဖာက္စားခံဖို႔သတ္သတ္ ဦးခြံထဲမွာ ရွိေနတာ။
ကမာၻႀကီးကို ထမ္းထားခ်င္သူေတြနဲ႔
ပင္လယ္ေရကို တစ္ေယာက္တည္း ေသာက္ခ်င္သူေတြၾကားမွာ
ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမွာလဲ။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
ခန္းေျခာက္သြားတဲ့ လက္ယက္တြင္းထဲကေန
ေရတစ္စက္ခ်င္း ခပ္ယူဖို႔ ေစာင့္ေနသလိုလား။
ေတာင္ကတံုးျဖစ္သြားတဲ့ ေျမျပင္မွာ
စိုက္ခင္းေတြ ျပန္ေပၚလာဖို႔ ေစာင့္ေနသလိုလား။
မွ်တမႈေတြကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ခဲ့သလား။
အျဖဴနဲ႔ အမည္း မ်ဥ္းေၾကာင္းဆြဲရေအာင္က
လူဆိုတာ စကၠဴတစ္ခ်ပ္မွ မဟုတ္တာ။
ဘဝမွာ မီးခိုးေရာင္ေတြ အမ်ားႀကီးျမင္ရပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။ ကၽြန္မလည္း မီးခိုးေရာင္။

ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
မဂၤလာနံနက္ခင္းလို႔ မေရ႐ြတ္ႏိုင္ေတာ့ေအာင္
တစ္ညလံုး မ်ိဳခ်ထားရတဲ့ ခါးသက္မႈေတြနဲ႔
ေ႐ွ႕ကသြားေနသူရဲ႕ ေျခရာ တစ္ခါတစ္ခါ ျမင္မိသလို
ဒါေပမယ့္ အၿမဲ လမ္းထြင္ခဲ့ရ။
ေနာက္ဆံုးေတာ့
ခရီးမွာ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း။
ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။
ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ။

ဂ်ဴး
(ဟန္သစ္မဂၢဇင္း၊ ေအာက္တိုဘာ၊ ၂၀၀၄)


Admin မွတ္ခ်က္

ဝတၳဳတိုႏွင့္အတူ ပူးတြဲ၍ ေဖာ္ျပထားေသာ သရုပ္ေဖာ္ပန္းခ်ီမ်ားသည္ ထိုကဗ်ာပါရွိခဲ့ေသာ ဟန္သစ္မဂၢဇင္းထဲမွ မူရင္းသရုပ္ေဖာ္ ပန္းခ်ီပံုမ်ားျဖစ္ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တြင္ရွိေသာ မိတၱဴကို scan ဖတ္၍ တင္ထားျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မသဲကြဲသလိုျဖစ္သြားပါ သည္။ အမွားအယြင္းတစ္စံုတစ္ရာရွိပါက ကၽြန္ေတာ္တို႔ Admin Team ၏ တာဝန္သာ ျဖစ္ပါသည္။

Admin Team

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis